środa, 21 maja 2014

dzzień dziecka - prezent dla 2 latka

Witam po dłuższej przerwie spowodowanej wirusem w komputerze. :(
Ciesze się ogromnie bo dzisiaj dzwonili do mnie z przedszkola, że  synek się dostał , z drugiej strony ogrania mnie przerażenie jak do września pozbyć się pieluchy . Może ktoś ma jakieś sprawdzone sposoby bo mój maluch to uparciuch straszny.
Czas leci nie ubłaganie za pare dni dzień mamy i dzień dziecka ,dzisiejszy post chciałabym poświęcić  prezentom dla naszych pociech, szczególnie 2 latków.  

  1. zjeżdżalnia -synek dostał ją na dzień dziecka w zeszłym roku -  u nas sprawdziła się rewelacyjnie, błyskawicznie nauczył się zjeżdżać ,bawi się codziennie dlatego stoi w domu

 2. książka z serii poczytaj mi mamo -synkowi szczególnie spodobała się bajka o kocie filemonie
(z przyjemnością czytam te bajki ,powrót do dzieciństwa ).

 3. Rakieta carousel -na pewno dostępna w tesco.
Zestaw zawiera rakietę ,łazik i figurki.
Zabawka niby od 3 lat-ale nie ma małych elementów mocne wykonanie także dla 2 latka spokojnie można kupić.
Maciuś chętnie po nią sięga ,parkuje w niej autka i biega z nią po domu.





4. Mały zestaw play-doh - ostatnio kupiłam  w lidlu za 14,99
U znajomych bardzo ładnie sie bawił więc postanowiłam zakupić ,oczywiście nie zostawiam go samego i bawimy się w ogrodzie bo 2,5 latek może wymyślić różne sposoby użycia ciastoliny.

Ale radość gdy udało się wycisnąć motylka -bezcenna :))


 5. Bardzo fajna gra na skojarzenia dla smyka -na pewno pojedzie z nami na urlop.

Kupiłam z gazetą Mamo to ja za 12,99



 6. Ostatnia nasza propozycja to klocki Mega Bloks - kupiłam za 5 zł na wyprzedaży w Kauflandzie ,miałam oddać bo synek mało się interesował ,ale od kilku miesięcy synek bardzo często układa je i jest przy tym mega skupiony.





Mam nadzieje że pomogłam  przedstawiając kilka zabawek które u nas się sprawdziły. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz