środa, 28 maja 2014

streetcom - testowanie razowego kwasu chlebowego

Dzisiaj taki szybki post -ostatnio dostałam e-mail że zostałam ambasadorką Streetcom w kampanii kwasu chlebowego. Dotarła do mnie paczka i cóż mogę powiedzieć --- wielkie WOW :)).
Paczka zawiera:
  •  2  butelki 1,5l razowego kwasu chlebowego,
  • 2  butelki 1,5l razowego kwasu chlebowego  o smaku żurawinowym,
  • 2  butelki 1,5l razowego kwasu chlebowego  o smaku śliwkowym ,
  • 9 butelek 0,5 l razowego kwasu chlebowego ,
  • 4 razowego kwasu chlebowego o smaku żurawinowym,
  • 4 razowego kwasu chlebowego o smaku śliwkowym,
  • oraz przewodniki 17 ulotek.                   

 Właśnie jestem w trakcje testowania i muszę powiedzieć że są to moje smaki ,kiedyś moja babcia robiła podpiwek -kwas chlebowy go przypomina.
Pierwsze buteleczki już rozdałam ,sąsiadka się ucieszyła :) .
Na portalu Streetcom zarejestrowałam się chyba w marcu, i jest to moja pierwsza kampania ,także warto się zgłosić -Polecam :)








2 komentarze:

  1. Też załapałam się do tej kampanii i trochę mi ciężko, bo mam 4 kampanie jednocześnie, więc nie wyrabiam z raportami ;) Ale kwas chlebowy uwielbiam, zwłaszcza latem do obiadu z kostkami lodu.

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, a ja się na żadną jeszcze kampanię nie dostałam :( coś się w profil kandydatów nie wpisuję :( ale ten kwas chętnie kiedyś spróbuję... :)

    OdpowiedzUsuń