środa, 9 lipca 2014

ambasadorka - Le Petit Marseillais

Witam :)
Moja długa nie obecność  spowodowana była urlopem .
Byliśmy nad naszym pięknym morzem ,kocham po prostu ten rejon naszego kraju ,niestety z pogodą gorzej-bo jest nie przewidywalna :(
Zdjęcia i wrażenie będą już nie długo :)
A dziś śpieszę ogłosić że zostałam Ambasadorką Le petit marseillais ,otrzymałam  paczuszkę :)
Pudełko jest po prostu cudne ,nie mogę się na patrzeć .
Zwartość paczki :
  •  List
  • Przewodnik po świecie Le Petit Marseillais
  •   2  produkty Le Petit Marseillais! Żel pod prysznic o zapachu kwiatu pomarańczy oraz mleczko do skóry suchej ze słodkim migdałem.
  •   20 zestawów saszetek saszetkami żelu jak i mleczka
  •  





Jak przetestuję to na pewno podzielę się wrażeniami , myślę że będę zadowolona  bo posiadam już mleczko z masłem shea i mleczkiem figowym i jest mega :)

Dzisiaj dotarła oczekiwana czapka -dziecko baaaardzo zadowolone , w końcu jakąś czapkę nie ściąga co chwilę.

 To dzisiejszy zakup CCC ,zaczęły się przeceny co mnie bardzo cieszy ,w maju kupiłam buty reeboka i już zdarte :(  Zobaczymy na ile wystarczą .




 Dzisiaj również kupiłam młodemu dzwonek w empiku za całe 2,80zł , może w końcu nauczy się poruszać na biegowym .


s

Już nie długo kolejny wpis ,zapraszam  i pozdrawiam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz