piątek, 25 lipca 2014

Pomidorówka inaczej

Chłopaki pojechali na wycieczkę na wieś więc mam chwile spokoju , miałam wziąć się ostro za sprzątanie ale jakoś natchnienia ,trochę ogarnęłam ,a teraz pełen relax :) .

Dzisiaj na obiadek mieliśmy pomidorową ,ale troszkę inaczej czyli z suszonymi pomidorami i mascarpone , przepis wzięłam ze strony lidla .
Według mnie zupa bardzo dobra ,zupełnie inna niż tradycyjna pomidorówka ,mały się zajadał .
Przepis:

składniki:
-   2 litry  bulionu drobiowego lub warzywnego (ja po prostu zrobiłam wywar z warzyw?)
-    por ,cebula
-  2 ząbki czosnku
-  suszone pomidory (dałam słoiczek )
-  pomidory w puszcze (dałam z kartonu ten przecier z lidla bo nie doczytałam że mają być całe   pomidory)
- oregano , bazylia (po 0,5 łyżeczki)
- masło
-  mascarpone 2 łyżki (ja dałam więcej)
-  sól ,pieprz

Przygotowanie:
Zaczęłam od sporządzenia tradycyjnego wywaru z warzyw . Na patelni rozpuściłam  masło, dodałam cebulę i por. Pod koniec smażenia dodałam czosnek ,przeciśnięty przez praskę . Następnie warzywa wrzuciłam do garnka z bulionem , suszone pomidory , pokrojone w paseczki podsmażyłam chwilkę na patelni następnie dodałam do garnka.
Zupę gotowałam przez 20 min ,następnie doprawiłam i zmiksowałam.
Na koniec wrzuciłam mascarpone i mieszałam aż się rozpuści .
Podałam z ryżem ,bo chciałam żeby mały się najadł .




 Będąc dzisiaj w Lidlu kupiłam ponownie noże , byłam zadowolona ,tylko teraz już nie będę ich wkładała do zmywarki :).

 Przypadkiem w kiosku trafiłam ma Party z żelem pod prysznic  ,podobno pachnie cudnie więc się skusiłam .



Na koniec dzisiejszego wpisu śpieszę donieść że od 1.09.2014  w Petitkach Lubisiach wracają puzzle 3d ,do wygrania również będzie wycieczka do ZOO  w Wiedniu . Promocyjne opakowania już można kupić w Lidlu przynajmniej w moim .
http://www.lubisie.pl/promocja/

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz