piątek, 11 lipca 2014

buty Baby Gym DOMYOS

Dzisiaj miałam w planach zrobić wpis o naszym wyjeździe nad morze ,ale planować sobie można ...
Synek po południa zaczął się tulić dużo bardziej niż normalnie ,a ja poczułam że jest rozpalony -efekt 38,3 :( .
Innych objawów brak , w marcu mieliśmy anginę która właśnie się tak zaczynała -mam nadzieje że to nie ona .
Tydzień  płaczów ,wrzasków ,noszenia na rękach i wmuszania picia i jedzenia przez strzykawkę do lekarstw :(

Dość marudzenia !!!

Ostatnio poszukiwałam kapci dla młodego ,w końcu nóżka rośnie .
W Decatlonie jest teraz przesyła do domu gratis ,zamówiłam więc Buty dla maluchów Baby Gym DOMYOS  oraz dres WARMY  .
Do tych bucików zachęciła mnie przede wszystkim cena 19,99 z 64,99 oraz bardzo pozytywne opinie.
W prawdzie synek chodził w nich dzisiaj 2 godziny ,ale sprawiają wrażenie bardzo wygodnych i dziecko czuje się w nich bardzo komfortowo .
Podoba mi się przód ogumowany ,bo szybko się ściera ta część buta ,powiem coś więcej po czasie, 
ale myślę że za tą cenę to warto .





 Uciekam spać ,bo nie wiem jak długo niuniek będzie spać ,sprzęt zabieram koło łóżka.


 Dobranoc

2 komentarze: