poniedziałek, 20 stycznia 2014

Co myslimy o naszej karocy -opinia wózek VESPER EL-JOT

Weekend minął nam bardzo szybko- mąż w pracy , a my u babci -młody miał gdzie biegać ,a mama za nim :) .Jutro dzień babci kwiatki przygotowane i ramka dla babci też .
Dzisiejszy wpis postanowiłam poświęcić wózkowi Vesper firmy EL-JOT, którego posiadam od grudnia 2011. Mamy zestaw tzw 2 w1 -spacerówkę i gondolę .
Pojazd ten na pewno nie jest idealny, ale nie uważam żeby był najgorszy . Opinie muszę zacząć od tego że nie wybrałam tego wózka tylko zostałam postawiona przed faktem dokonanym przez teściów.

Waga wózka ok. 14 kg ,nie przeszkadza mi to-ważne że wózek jest stabilny

Koła-  spore ,my wymieniliśmy na pompowane ,u nas nie ma równych chodników .Mąż kilka razy wymieniał łożyska  ( w całym wózku jest 12 łożysk) .Sporym minusem jest wibrowanie kół ,dzieje się to wtedy gdy szybciej idę lub nic nie ma w koszu. 

 Kosz na zakupy – jest dość spory ,ale nie ma żadnej konstrukcji tylko sam materiał ,zamawiałam nowy u producenta –bo już nie było nawet co zszywać 

 Składanie wózka- wózek jest wielofunkcyjny więc po złożeniu zajmuje dużo miejsca – w  corsie zajmuje cały bagażnik 

 Budka dość duża ,szkoda że nie można bardziej zasunąć daszku  

Pasy – do kitu –chwila moment i synek wychodzi sam  

Siedzisko- teraz jak synek ma 2 lata –to siedzi wiarę dobrze ,ale jak był malutki to cały czas się zsuwał ,nawet wkładki nie pomagały  

Rączka – szybko nam pianka na rączce się podziurawiła ,ale gdy wózek był na gwarancji od razu nam wymienili  na nową. Jest regulowana czyli dla osoby wyższej i niżej .

Hamulce –zepsuły się po 2 miesiącach –kilka razy naprawiane –na razie działają zobaczymy jak długo.


Podsumowując - firma jeśli chodzi o serwis i kontakt –jest solidna ,odpisują na  maile , w serwisie naprawiają rzeczy które nawet nie były zgłoszone w formularzu. W zestawie była torba ale zaraz się popruła ,dawno już ją wyrzuciłam –bo nie było co zszywać. Wózek posiada siatkę wentylacyjną ,co się przydaje latem . Spacerówkę można montować w obu kierunkach jazdy.

Patrząc z perspektywy ceny jaką teście zapłacili ,dołożyłabym  200zł i kupiłabym x-landera ,który ma 3 lata gwarancji. Nie mogę powiedzieć że polecam w 100% ten wózek ,ma wady –wszystko zależy od potrzeb, jedno jest pewno ja  na pewno nie oszczędzałam tego wózka .






3 komentarze:

  1. no właśnie nie ściąga ! nawet nie próbował ! widocznie są na tyle przyjemne dla nóżki ,że mu nie przeszkadzają w żaden sposób ;) tym sposobem jednak ja mam problem z głowy i nie muszę martwić się o to ,czy mu nóżki nie marzną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wózek fajny ,też mamy niebieski ,właściwie turkusowy ,tyle ,że Britaxa .

      Usuń