niedziela, 5 stycznia 2014

Witam w 2014 roku - opinia Traktor muzyczna farma

Witam w nowym roku :)
Czas biegnie  bardzo szybko , mój synek skończył w listopadzie 2 latka .
Ten rok ma przynieść dużo zmian , przede wszystkim to że wrócę do pracy a synek 
pójdzie do przedszkola . Nie będę pisać o postanowieniach noworocznych bo potem 
ciężko w nich wytrwać -jeśli chodzi oczywiście o moją osobę :).
Często poszukuję na blogach opinii o produktach , dlatego postanowiłam 
sama pisać recenzję  z nadzieją że komuś się przydadzą. 

Zacznę od zabawki którą akurat synek się bawi jest to : Traktor muzyczna farma.
Nie wiem jakiej jest marki bo nie mogę znaleźć na zabawce . 
Jak synek miał kilka miesięcy kupiłam paczkę zabawek z Anglii .
 Widziałam taki traktor w  smyku , może różni się troszkę wizualnie ale funkcje ma te same .
Plusy :
- idealna  dla chłopca i dziewczynki 
- odgłosy zwierząt (krówka ,świnka, kogut, baranek)
- praktycznie nie zniszczalna
- piękne kolory przyciągające uwagę dziecka
- zabawka na dłuższy czas

Wady : dla mnie brak

 Synek intensywnie bawił się traktorkiem koło roku- jeździł nim po podłodze i rozrzucał wszędzie  wyjmowane elementy. Teraz ma ponad 2 lata ,sam wkłada zwierzątka i traktorzystę na miejsce , naśladuję odgłosy . W naszej wersji traktorzysta po naciśnięciu gwiżdże , słychać również odgłosy prawdziwego traktora oraz melodie "Pan Mcdonald farmę miał" .

 Widziałem również wersję tej zabawki z światłami i chyba się sam porusza -marki DUMEL.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz