niedziela, 12 stycznia 2014

Moje pierwsze Puzzle - czu czu

Dzisiaj mam jakiś zwariowany dzień pisze ten wpis chyba już 5 raz, cały czas coś , normalnie jestem nie zastąpiona :P. Zastanawiam się czasem jak dają rade mamy dwójki lub trójki dzieci, bo ja przy moim ruchliwym i piszczącym dwu latki czasem rady nie daje .
W końcu czuje się w miarę bo jakiś wirus mnie dopadł -na szczęście smyka nie złapało.
Dzisiaj chyba każda mama na blogu wspomina o WOŚP, my oczywiście też bardzo mocno wspieramy i ściskamy kciuki , żeby kwota nazbierała się jak największa. Grosik do grosika :).
Ostatnio mój synek polubił układanki, puzzle klocki , znaczy interesował się od dawna, ale teraz
zaczyna budować i układać.
Dzisiaj przedstawimy Puzzle firmy CZU CZU ,synek dostał od Mikołaja .
"Moje pierwsze Puzzle" wg nas mają same plusy , w tej chwili przydała by się farma ,bo akurat młody jest na etapie koko,muuuu i beeeeeee :))), ale przyjdzie czas na poznanie rybek , ośmiornicy, kraba i reszty.
Maciuś potrafi przynosić te puzzle kilka razy na dzień do układania ,oczywiście większości mama jeszcze układa ,ale udało się już złozyć żółwika i ośmiornice -praktyka czyni mistrza.
W skrócie plusy puzzli:
- opakowanie -tekturowa walizka ,wyciąganie z niej puzzli to również świetna zabawa, 
- wykonanie -bardzo gruba tektura,
- piękne, kolorowe ,wodne stworzenia - przyciągają uwagę maluszka,
- fajna zabawa dla starszych dzieci również no i dla dorosłych :)(podpisuje się ,
- puzzle po rozłożeniu mają wymiar 98 x 68 cm -także mogą służyć za mate do zabawy .

Na koniec dodam że wcześniej kupiłam już synkowi puzzle z innej firmy ,właśnie farmę ,ale nie jest tak zainteresowany jak oceanem ,może dlatego że ciężko się układają i nie trzymają się aż tak.
Nie długo czekają nas kilka urodzinowych imprez więc coś na pewno wybiorę z oferty czu czu .









Przypomniało mi się że od 17.02.2014 zaczyna się nowa promocja Petitków ,gdzie za 8 opakowań można odebrać zestaw edukacyjny czu czu . Synek lubi bardziej owoce ,ale mąż lubi słodycze więc zaczęłam już kupować do pracy ,a Maciuś będzie miał frajdę  .
buźka 


2 komentarze:

  1. Widziałam te czu-czu w Rossmanie i naprawdę ciekawa forma nauki! dzięki za info o promocji - ja skorzystam na Pepitkach:P

    OdpowiedzUsuń