niedziela, 26 stycznia 2014

Ulubiona zabawka synka :)

Udało mi się w końcu spokojnie usiąść do kompa ,zadania na dzisiejszy dzień wykonane :).
Od 3 dni co chwile nie ma neta ,to takie moje okno na świat i odcięcie się od codzienności ,
więc nie ładnie ze strony dialogu .Mężulek znów ma maraton w pracy i ja tradycyjnie mam dośc
wszystkiego,a jak zacznę marudzić to usłyszę że nie wiem co to jest 12 h w pracy -to niech posiedzi
24 h z młodym sam -to zobaczymy .
Dzisiaj chciałabym pokazać ulubioną zabawkę Maciusia ,dostał ją na roczek -bawi się nią codziennie i zajmuje na długo .Chyba każdy mały chłopczyk uwielbia autka , a w skład zabawki wchodzą trzy :).

 Garaż marki Smiki -dostępny w smyku
Na początku do tej marki byłam nie ufna ,ale przekonałam się -bardzo solidnie wykonane zabawki ,cena podstawowa jest dość wysoka ,ale robią promocję. Synek ma też znikopis i również jest porządny, ale o nim opisze innym razem , kupowałam też te zabawki na prezenty i dzieciaczki były zachwycone .

Plusy:
- solidna zabawka -wylądowała na podłodze już kilka razy i nie ma nawet ryski
-kolorowy
- 3 autka w zestawie
- garaż posiada rączkę do przenoszenia
-  do zabawki dołączone są kluczyki -którymi mozna otwierać i zamykać garaże -maluch uczy się dopasować kluczyk do odpowiedniego otworu
- na górze garażu są przyciski, po naciśnięciu którym autko wyjeżdża z garażu


Minusy -według mnie brak
może tylko to że kluczyki można łatwo zgubić ,ale mąż przywiązał sznurkiem :)

Zabawka od 18 miesięcy ,ale myślę że trochę u nas zostanie ,bo widziałam że nawet dzieci 3-4 letnie się nią bawią.








Pora iść spać ,bo nie wiadomo o której się zbudzi niuniek :)



3 komentarze:

  1. ojj wiem coś o tym,faceci...praca w domu to nie praca,tylko kiedy tu odpocząć jak się dzieckiem zajmuje 24/h a co do zabaweczki to super że jest ulubiona,moja córcia jeszcze swojej ulubionej nie ma:)

    zapraszam do siebie http://magiczne-szydelkowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba każdy maluch ma swoją ulubioną zabawkę i również u mnie także dzieci takie posiadają. Chociaż zauważyłem, że bardzo podobają im się teraz zabawki z https://modino.pl/alexander i muszę przyznać, że jak najbardziej jest to fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń