czwartek, 16 stycznia 2014

Ulubione książeczki synka

Dzisiaj w końcu trochę ogarnęłam mieszkanie ,  jutro ksiądz przychodzi -mam na dzieje, że przetrwa do tego czasu .
Na sprzątanie zabawek przez moje synka sobie jeszcze trochę poczekam ,
ostatnio zaczął chodzić na spacerze za rękę jak grzeczne dziecko -uważam to za sukces.
Jak zacznie sikać do nocnika to chyba zrobię imprezę .
Synek uwielbia książeczki , więc postanowiłam przedstawić 4 ulubione :)

1.  KUBUŚ I PRZYJACIELE - POZNAJMY SIĘ - 
jest to puzzlowa książeczka -jest dość gruba więc szybko się nie zniszczy .
Z lewej strony są rymowanki ,a z prawej puzzle z bohaterami filmu Kubuś i Przyjaciele .
Jedyną wadą jaką zauważyłam jest to że puzzle po częstym wyjmowaniu  niszczą się i wypadają.
Synek bawi się książeczką prawie codziennie więc nie ma co się dziwić. Generalnie fajny pomysł .
cena 15 zł - w smyku








2. To Timmy - Rozsuń i sprawdź  - kupiłam ją jakiś czas temu w Pepco Maciuś jest zachwycony ,najbardziej rozsuwaniem ,ale chętnie pokazuje autko i gdzie jest kotek itd...
Czytam mu czasem ,ale męczące są te imiona-a raczej trudne w wymowie ,jak dla mnie.
Na razie jest cała ,zobaczymy jak dalej będzie...
cena 3,99 zł





3.  Lego duplo owieczka Ola -dzięki tej książeczce synek zaczął kojarzyć zwierzątka -że baranek robi beee ... . Bardzo kolorowa ,dzięki grubemu kartonowi -bardzo trwała.  cena 4,99 (ja kupiłam za 1 zł)



 4. Rybka mini mini -Maciuś uwielbia rybkę, chętnie pokazuje gdzie się znajduje w książeczce.
Książka jest w grubej okładce ,ale w środku ma cieniutkie kartki .
Cena 19,90 -ale zachęcam do zaglądnięcia na stronę wydawnictwa Znak ,można kupić za 9,90 i odebrać w paczkomacie za darmo.




 Oj późno ,trzeba się położyć bo  pewnie znów po 6 rano pobudka.

3 komentarze:

  1. Tą książeczkę z Puchatkiem sama dla małej bym kupiła ;)
    Są one może na Allegro?

    Pozdrawiam,
    xweetlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam na allegro za 21 z przesyłką - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń